22 maj 2011

Regnet det bara öser ner!



Eftersom vädret har tillåtit skrivbordsarbete hela dagen har jag hunnit med en del idag. Skönt och roligt! Tänk att man kan ha förmånen att studera det som verkligen är av främsta prioritet i dagens samhälle, att kunna ligga i framkanten av dagens skolan och elevernas intresse. Fantastiskt!






Min och Marias resurssida är så gott som klar nu, den skall bara korrekturläsas ännu en gång, Maria skall även lägga in en film. Det har varit mycket arbete att finslipa detaljer men vi hoppas nu att den kan vara bra, det känns i alla fall mycket bättre nu. Vi har fortfarande mycket material som vi inte lagt in på sidan eftersom Måns och Lars tyckte att det är info som kan framkomma i ett senare skede. Resurstiden har varit guld värd, den kunskap som Måns och Lars besitter är otrolig. Tack!

Mina ögon skall nu få vila efter; bloggande - läsning av andras bloggar - Prezi presentation till Workshopen nästa vecka, Glogster, Förberedelser till fm examination nästa vecka, redigering av film som jag gjort och lagt upp på Youtube (till resurssidan), illustrator, mailande, googlande, skypande m.m.

Det kommer en arbetsdag i morgon - synd - man kunde suttit hemma och fortsatt - det tar ju aldrig slut - man blir aldrig färdig - det blir aldrig tråkigt ......

3 kommentarer:

  1. Vilken bra blogg du har här. Kan inte annat än hålla med om att man kan hålla på hur länge som helst. Det är fantastiskt roligt och här hos mig har tyvärr maken fått dra nitlotten med hushållsarbete de senaste dagarna. För jag har fastnad framför skärmen varje kväll *lol*

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera